Ahad, 26 Jun 2011

Karnival Sepakat Harmoni Satu Malaysa

Pada 250602011..Jabatan Penerangan Malaysia Ade Buat Satu Karnival Sepakat Harmoni Satu Malaysia Peringkat Negeri Selangor..

Orang JPN wat Program Tu Dekat Sekolah Aku...Sekolah Menengah Kebangsaan Rantau Panjang

Karnival Tersebut Diadakan Selama 2 Hari Bermulalah Hari Sabtu 3 Petang Sehingga 12 Tengahari Hari Ahad...

Aku Sebenarnya x Berapa Minat Karnival Tersebut...Kalau Karnival Tu Mesti Ade Karaoke Punya....

Tapi Demi Member Aku Mengajak..Aku Follow Je La..Tak Follow Kecik Hati Pulak...

Sekitar Program Karnival Sepakat Harmoni Satu Malaysia..

Gerai Jualan Makanan dan Minuman
 


Khemah Tempat Pengunjung Nak Cari Hiburan
 Depan Aku Tu Pentas..Orang Tua Tu Tengah Karaoke...
Malam..Konsert Harmoni...Aku X Tengok Langsung..Aku Tengah Layan Facebook Kt Hendset Aku 
Wahhhhh...Ramai Penonton Melihat Konsert Tersebut... 
Huhhhhh....Bosan..Baik Aku Blah Dari Sini Tempat Konsert Tu....Nie Aku Gambar Berlatarkan Bas Dan Trak Jabatan Penerangan Malaysia..Thanks Frenz Khairul Anuar Ismail..Tolong Tangkapkan Gambar Untuk Aku..

Ngantukkkk.....Balik rumah...Tidoooo.....

Esok Harinya...Aku Pergi Jugak...Bukan Nak Tengok Konsert..Tapi Aku Nak Tengok Kereta Peronda Polis Yang Terbaharu Lagi Laju..Mitsubishi Lancer Evo 10 



 Nie Aku Yang X Berapa Hensem Tuuu (Mamat Belakang tu Kacau La..SPOIL!!!!!)
My Frenz Buddy..Khairul Anuar Ismail (K.A.Ismail) Dan Muhammad Syukri Abdul Rahim (Syukcena)
K.A.Ismail...Bergambar Bersama Kereta Peronda Polis Yang Terbaharu... 
Selain aku Nak Tengok Kereta Polis Yang Baharu tu..ade jugak Pameran Agensi Atau Jabatan...
 Lastly..Pertunjukan Motorshow.....

P/S::Ok X Karnival Tu..Aku Rasa Boleh Tahan La.... :)

0 Responden:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More