Sabtu, 2 Julai 2011

Admin Blog Demam Pulak..

Assalamualaikum Dan Salam Pemblogger...

Korang Pemblogger Dan Pengunjung..Apa Khabar??Korang Sihat Tak??Kalau Sihat..Bagus laa...

Tapi Hari Nie Aku Tak Berapa Sihat Sebab Aku Demam...

Tak Tahu Kenapa aku Demam...


Mungkin Aku Kurang Air Kot..Lepas Aku Lari Tadi Haramjadah Aku Tak Minum Disusuli Cuaca Panas Yang Terik..Walaupun Pagi...

Aku Lari Tadi Sebab aku Masuk Larian 1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia Yang Diadakan Setiap Sekolah..Bukan Sekolah Je Yang Kena..Institut Pengajian Tinggi,Politeknik Atau Kolej Yang Ditanggung Oleh Kerajaan Pun Kena Jugak..


Aku Masuk Pun Sebab Nak Dapatkan Sijil Kebangsaan Yang Tak Pernah Aku Dapat (Sijil Daerah Banyaklah Aku Dapat..Kahkahkahkah).....

Walaubagaimana Pun..Aku Harap Korang Doakan aku Semoga Aku Cepat Sembuh...

Oh Yaa..Aku Teringat Nak Post "Cara-Cara Nak Kurangkan Rasa Demam"....

Nanti Ku Akan Postkan...

Oklah..Aku Nak Chow...Nak Makan Ubat Ok...

Sekian...

P/S::Walaupun Aku Demam..Post Tetap Post....Hakhakhakhakhakhak.

0 Responden:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More