Sabtu, 2 Julai 2011

Bongkar-Bongkar..Jumpa Pulak Gambar Kereta Mazda RX-8

Assalamualaikum,Salam Perpaduan,Salam 1 Malaysia

Mood Demam Aku Tak Baik Lagi Nie..Tangan Sakit Time Nak Ketuk Keyboad..So Aku Geladah/Bongkar Fail Dalam Komputer Bapak Aku..Jumpa Pulak Gambar Latest Yang Aku Kandid Hari Tu Gambar Kereta Pak Cik Aku..Mazda RX8...Tak Silap Aku Snap  Gambar Tu Pada Awal Februari Tahun 2010..Lama Kan.....

Unlatest Photo Kereta Yang Aku Kandid Dekat Rumah Pak Cik Aku Dekat Area Sekinchan..Hope Korang Enjoy Yerr...

Mazda RX-8 (DEPAN)
Mazda RX-8 (BELAKANG)
 Twin-Double Exhaust (Salah Satu Ekzos Yang Sempat Aku Kandid)
Tayar Besar Lagi Lebar..(Betul Ke Aku Meng"ayat" Nie)
 Emblem Mazda RX-8
 Enjin Turbo V8..Boleh Kalahkan Kereta Polis Evo 10 Kahkahkahkah
 Dashboard Yang Kemas Dan Cantik
 Power Door And Mirror Mazda RX-8..Ringkas
Last...Stering Kereta Mazda RX-8..With Power Stering..

P/S::Kalau Lawan Dengan Keta Saga Baru Aku Nie..Kompom Stok Kena Babai..Hahahahahaha..

0 Responden:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More