Jumaat, 1 Julai 2011

Wajarkah Blog Kita Kena Pasang Lagu Bagi Memeriahkan Blog Korang

Assalamualaikum Dan Salam Blogger...

Hari Nie Aku Nak Post Satu Tajuk Khas Kepada Pemblogger Yang Suka Sangat Letak Lagu...

Aku Nak Tanya Satu Soalan....

"Wajar Ke Blog Korang Kena Letak Lagu??"

Bagi Aku Boleh..Apa Salahnya...TAPI..(Ade Tapi-Tapi Lagi Tu...)

Kalau Korang Letak Lagu..Pastu Tak Der Butang Stop And Play....Macam Gambar Dibawah Ini


Comform..Si Pembaca Blog Yang Datang Dekat Blog Ko Akan Terasa Dirinya dah Gila....

Kenapa Aku Cakap Macam Tu??

Ye la..Orang Nak Baca...Ko Pasang Lagu..Nak Kasi Korang Blog  Ko Nie Meriah..Dah La Tak Der Butang Stop And Play....

Aku Nak Bagitau...Kebanyakkanya pembaca Blog Tidak Suka Baca Time Dengar Lagu...

Rasanya 95% Pembaca Yang Suka Membaca Dalam Keadaan Diam Kan?? Dan Aku Bukan Nak Menghalang Korang Bubuh Player.. Tapi Fikir-Fikirkan lah Kehendak Pengunjung Blog Korang..Diorang Nak Baca..Bukan Nak DENGAR LAGU...


Bukan Tu Sahaja..Kalau Pembaca Blog Bukak 6 Hingga 7 Blog..Pada Masa Yang Sama Ade Lagu yang Tak Der Butang Stop And Play..Alamatnya..Jammed Lah Komputer Si Pembaca Blog Dan Menyebabkan Si Pembaca Blog Akan Terasa Tension Nak Mampus


So Secara Conclusionnya..Pasang Lagu Kt Korang Boleh..Tapi Kenalah Ada Butang Stop And Play..Macam Gambar Di Bawah Nie...


Aplikasi Lagu Khas Yang Ade Blog..Macam IPod...


Sekian.....

0 Responden:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More